Vedoucí neprodejního call centraOstrava

Máte zkušenosti s vedením call centra? Jste energický člověk a baví Vás komunikace s lidmi? Chcete být součástí jedničky na trhu v ČR v oblasti bezpečnosti práce (BOZP) a požární ochrany? V tom případě zde máme zajímavou pracovní příležitost právě pro Vás!

Máte možnost řídit tým operátorek/ů pro navolání schůzek na BOZP obchodníkům ve firmách, úřadech a školách. Vaším hlavním úkolem bude dohlížet na plnění stanovených cílů, motivovat tým k dosahování výsledků, reporting, tvorba soutěží, poskytování zpětných vazeb Vašemu týmu.

Na pozici Vedoucího neprodejního call centra máte možnost se výrazně seberealizovat a promítnout své představy o řízení týmu!

Co Vám nabízíme?

Práci na hlavní pracovní poměr – HPP

Nástupní plat 28 000 Kč

Bonusová složka mzdy 25 000 Kč

Kvartální wellness pobyt pro 2 osoby

13. plat z hospodářského výsledku

Motivační soutěže a odměny

Stravenky, MultiSport kartu, firemní akce a soutěže

Nástup ihned

Výhody práce v Extérii

Jak to u nás funguje a s čím můžete počítat?

  • Možnost ovlivnit si vlastní příjem

    Fixní mzda je jen základ, k tomu získáte odměny a pokud máte ambice, budete mít královskou mzdu.

  • Soutěže

    Pokud rád /a soupeříte, je to právě pro Vás. Máme denní a týdenní soutěže o ceny, např. kvartální relaxační wellness víkendy pro 2 osoby a mnoho dalšího.

  • Benefity

    Naše ranní káva Vás nastartuje. Můžete si zvolit mezi dalšími benefity, jako jsou stravenkové karty, Multisport karty nebo třeba příspěvek na penzijní připojištění.

  • Školení a trénink

    Individuální pravidelný rozvoj a trénink je samozřejmostí.

Jak vypadá Váš den vedoucí/ho call centra v Extérii

  1. Denně stanovíte cíle a motivujete asistenty/ky k jejich plnění.1

    Jste pro svůj tým leaderem a oporou. Vedete ho k plnění co nejlepších výsledků. Hledáte nové cesty a způsoby, jak obchodníkům domluvit více schůzek.

  2. Voláte
    klientům
    2

    Váš klient v databázi může být jednatel ve firmě, starosta na obecním úřadě nebo ředitel/ka ve škole. Vaším úkolem je domluvit jim schůzku s naším obchodníkem. Samotný prodej je poté už na něm. Voláte s produktem, který každá firma ze zákona potřebuje mít.

  3. Domluvená
    schůzka
    3

    Podle call skriptu a myšlenkových map, které Vás povedou v hovoru, navážete vztah s klientem a domluvíte obchodníkovi schůzku pro bezpečnost práce a požární ochranu. Nepotřebujete na to žádné speciální technické znalosti, vše, co potřebujete, Vás jednoduše naučíme.

  4. Denní vyhodnocování4

    Každý den vyhodnocujete v IS Daktela počet a úspěšnost provedených hovorů. Dáváte svému zpětnou vazbu.

Pracujeme od pondělí do pátku od 7:30 do 16:00 hodin.
Vaše práce v call centru bude motivovaná a výsledky ohodnoceny v rámci firemních soutěží.

Zašlete nám svůj životopis a připojte se do týmu!