Operátor/ka call centraCelá ČR

Podle call skriptu a myšlenkových map, které vás povedou v hovoru, navážete vztah s klientem a domluvíte obchodníkovi schůzku pro bezpečnost práce, požární ochranu a ochranu životního prostředí.

Výhody práce v Extérii

Jak to u nás funguje a s čím můžete počítat

  • Možnost ovlivnit si vlastní příjem

    Fixní mzda je jen základ, k tomu získáte odměny a pokud máte ambice, budete mít královskou mzdu.

  • Soutěže

    Pokud rád /a soupeříte, je to právě pro Vás. Máme denní a týdenní soutěže o ceny, např. kvartální relaxační wellness víkendy pro 2 osoby a mnoho dalšího.

  • Benefity

    Naše ranní káva Vás nastartuje. Můžete si zvolit mezi dalšími benefity, jako jsou stravenkové karty, Multisport karty nebo třeba příspěvek na penzijní připojištění.

  • Školení a trénink

    Individuální pravidelný rozvoj a trénink je samozřejmostí.

  • Kariérní růst

    Máte rád/a výzvy? Potom můžete vést tým asistentek/tů, stát se trenérem, atd. u nás není nic nemožné a záleží jen na Vás. S námi můžete růst.

Jak vypadá Váš den asistenta/ky call centra v Extérii

  1. Voláte
    klientům
    1

    Váš klient v databázi může být jednatel ve firmě, starosta na obecním úřadě nebo ředitel/ka ve škole. Vaším úkolem je domluvit jim schůzku s naším obchodníkem. Samotný prodej je poté už na něm. Voláte s produktem, který každá firma ze zákona potřebuje mít.

  2. Domluvená
    schůzka
    2

    Podle call skriptu a myšlenkových map, které Vás povedou v hovoru, navážete vztah s klientem a domluvíte obchodníkovi schůzku pro bezpečnost práce a požární ochranu. Nepotřebujete na to žádné speciální technické znalosti, vše, co potřebujete, Vás jednoduše naučíme.

  3. Kalendář
    obchodníka
    3

    Do informačního systému zadáte domluvenou schůzku obchodníkovi do kalendáře s veškerými informacemi o tom, kdy, kde a s kým bude mít obchodní jednání.

Pracujeme od pondělí do pátku od 7:30 do 16:00 hodin. Máte jiný požadavek? Ozvěte se a domluvíme se.
Vaše práce v call centru bude motivovaná a výsledky ohodnoceny v rámci firemních soutěží.

Jaký je postup než Tě pozveme na osobní pohovor?

Připravili jsme jsem pro Tebe krátký dotazník a poprosíme tě o jeho vyplnění. Pohovor, který odhalí, jaké máš vlastnosti
jako asistent/ka pro domlouvání schůzek v call centru.

Nezabere Ti více než 3 minuty času.

Klikni na tlačítko níže a pokračuj dál. Pokud uznáme, že jsi vhodný kandidát, zavoláme Vám a domluvíme se na on-line schůzce,
nebo se sejdeme na kávu osobně na naší centrále v Ostravě.