Asistent/ka pro domlouvání schůzekCelá ČR

Podle call skriptu a myšlenkových map, které Tě povedou v hovoru navážeš vztah s klientem a domluvíš obchodníkovi schůzku pro bezpečnost práce a požární ochranu.

Výhody práce v Extérii

Jak to u nás funguje a s čím můžeš počítat

  • Možnost ovlivnit si vlastní příjem

    Fixní mzda je jen základ, k tomu získáš odměny a pokud máš ambice, budeš mít královskou mzdu.

  • Soutěže

    Pokud rád /a soupeříš, je to právě pro Tebe. Máme denní a týdenní soutěže o ceny, např. kvartální relaxační wellness víkendy pro 2 osoby a mnoho dalšího.

  • Benefity

    Naše ranní káva tě nastartuje. Můžeš si zvolit mezi dalšími benefity jako jsou stravenkové karty, Multisport karty nebo třeba, příspěvek na penzijní připojištění.

  • Školení a trénink

    Individuální pravidelný rozvoj a trénink je samozřejmostí.

  • Kariérní růst

    Máš rád/a výzvy? Potom můžeš vést tým asistentek/tů, stát se trenérem, atd. u nás není nic nemožné a záleží jen na Tobě. S námi můžeš růst.

Jak vypadá tvůj den asistenta/ky call centra v Extérii

  1. Voláš
    klientům
    1

    Tvůj klient v databázi může být jednatel ve firmě, starosta na obecním úřadě nebo ředitel/ka ve škole. Tvým úkolem je domluvit jim schůzku s naším obchodníkem. Samotný prodej je poté už na něm. Voláš s produktem, který každá firma ze zákona potřebuje mít.

  2. Domluvená
    schůzka
    2

    Podle call skriptu a myšlenkových map, které tě povedou v hovoru, navážeš vztah s klientem a domluvíš obchodníkovi schůzku pro bezpečnost práce a požární ochranu. Nepotřebuješ na to žádné speciální technické znalosti, vše co potřebuješ, tě jednoduše naučíme.

  3. Kalendář
    obchodníka
    3

    Do informačního systému zadáš domluvenou schůzku obchodníkovi do kalendáře s veškerými informacemi o tom, kdy, kde a s kým bude mít obchodní jednání.

Pracujeme od pondělí do pátku od 7:30 do 16:00 hodin. Máš jiný požadavek? Ozvi se a domluvíme se.
Tvá práce v call centru bude motivovaná a výsledky ohodnoceny v rámci firemních soutěží.

Jaký je postup než Tě pozveme na osobní pohovor?

Připravili jsme jsem pro Tebe krátký dotazník a poprosíme tě o jeho vyplnění. Pohovor, který odhalí, jaké máš vlastnosti
jako asistent/ka pro domlouvání schůzek v call centru.

Nezabere Ti více než 3 minuty času.

Klikni na tlačítko níže a pokračuj dál. Pokud uznáme, že jsi vhodný kandidát, zavoláme Vám a domluvíme se na on-line schůzce,
nebo se sejdeme na kávu osobně na naší centrále v Ostravě.